piątek, 23 maja 2014

Co sądzę o tym blogu (moje odczucia) i akcje lato

Witajcie ponownie!

Zbliżają się wielkimi krokami wakacje. To czas, kiedy mam więcej luzu i weny. :) Chcę go w pożyteczny sposób wykorzystać,dlatego zorganizuję kilka akcji na tym blogu.

Propozycje:

- Wyraź opinię! - mniej więcej polega to na tym: w specjalnej zakładce organizuję dyskusję gdzie Wy, czytelnicy wypowiadacie się na temat mojego bloga, wyglądu postów, opowiadań, atmosfery na blogu oraz najważniejsze: Wasze odczucia, podczas przeglądania bloga/czytania postów. Chciałabym poznać Waszą opinię dotyczącą tego bloga. Uwzględniam konstruktywną krytytkę, jak i hejty (ale nie dostarczajcie najgłupszych argumentów typu: nie lubię cię, jesteś idiotką). Ma być miło niekiedy głupio, ale nie obrzucajmy się nawzajem błotem.

- Konkursy - na razie tajemnica...

- Sondy i mini-forum

- Zamówienia opowiadań na mail lub skladanie zamowien w zakladce

- Podsumowania tygodnia...


Na chwilę obecną to tyle, życzę Wam słonecznych dni...

Have a nice day!

I udanego, leniwego piątku!

Vickey Fry ♡♥♡


Zrodlo gifa ponizej: tumblr.com


2 komentarze:

  1. Co do bloga, fajny :D [ach ta inteeliiigeeencjaaa]
    A najbardziej podoba mi się ten kursor *.*
    Jak go ustawiłaś? ;)
    i ten gifiec jest fajowy :D
    Aż chce się tak pomachać xD

    ~sorry, że tak późno komentuję, ale mój wcześniejszy zamiar spłonął naturalnie i nie ma :P
    Pozdrawiam julk

    PS już wiem skąd jest Feliks >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Na blogu z dodatkami na blogi (ah, ta składnia xd) profilki.pl. ;)
      A gif z tumblra zapożyczyłam. :D Tam to mają mnóstwo takich cudeniek! :))
      *machu-machu do żółwia*

      Co do tego późnego komentowania - pełen luzik! Zdarza się! ;)

      Również pozdrawiam!

      ps. No i prawidłowo. :P

      Usuń

Miły komentarz motywacją do pracy!