środa, 26 marca 2014

666 WYSWIETLEN NA TYDZIEN

Miśki!
Kocham Was. Za wszystkie chwile,spędzone z Wami. Mimo,że nie jestem z Wami długo,bardzo się do Was przywiązałam. ♥

Kocham mocno i ściskam mym wirtualnym serduszkiem... ♥

Dziękuję Wam za te 1 073 wyświetlenia bloga! Miło mi,że ktoś czyta te wypociny bardzo długie... nie zmienia to faktu,że nie walicie wulgaryzmami o następną notkę...dzięki wielkie ♥

Dziękuję Julce (Julka Satiny),że pomimo mych zapomnień i błędów tudzież długich notek chce jeszcze czytać tego bloga. Nie ignoruje,jest naprawdę miłą i kochaną osóbką. Jula, wiedz, że jako stała czytelniczka - nigdy Cię nie zapomnę (Twoich cudownych opowiadań o PzM również :-D). Fajnie piszesz,ciekawie i bez nudnego przeciągania. To mi się podoba. Masz swój styl i tego masz mi się trzymać, bo rączki pourywam! :-D Odezwij się na dA! ♥♥♥

Wielkie dzięki Magda,że potrafisz mnie pocieszyć,a czasami i rozbawić. W realu mamy większy kontakt - to dobrze,bo dzięki temu możemy luźniej pogadać i pośmiać się ze starych rysunków FiF. ♥

Karko, jako,że poznałam Cię przez Twego niesamowitego bloga o Skilene wypowiem się o Twoich opkach. Masz talent. Nie owijam w bawełnę. Proszę, dokończ opowiadanie o pingach w szkole - dzięki temu miałam wenę i dalej ją posiadam na pisanie wersji ludzkiej pingwinich komandosów. Odezwij się czasami. Nawet na dA lub tu,na blogu. ŚCISKAM ♥

Dziękuję za wsparcie najbliższych mi osób - również moim rodzicom. Dzięki nim mogę szlifować swój talent plastyczny i drugą pasję - pisanie. Pozdrawiam ♥

- Mrs Vickey Fry aka Inkerini ♥♥♥

4 komentarze:

  1. Dziękuję! :D
    Ale nawet to słowo wydaje mi się tutaj niewłaściwe. Powtórzę więc jeszcze raz, a Ty wyobraź sobie, że Cię przytulam:DZIĘKUJĘ!!!! :D
    Jednak Twoje opowiadania też są wspaniałe, a ja czekam niecierpliwie na nn! :)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny!
    Karka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!♥
      Wyobraziłam sobie...to nie takie trudne! :) Internetowy przytulas zawsze na czasie... :P
      Miło mi takie komentarze widzieć...jej, to takie cudowne uczucie kiedy widzę każdy nowy komentarz! :D
      Pozdrowionka życzę miłego wieczoru!

      Usuń
  2. Dziękuję :-*
    Nie było mnie trochę, ale nadrabiam już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co ♥
    Zrozumiałam. Czekam. :D

    OdpowiedzUsuń

Miły komentarz motywacją do pracy!