sobota, 26 października 2013

Szykuję niespowdziewywankę!

No, pewnie większość myślała, że zapomniałam o tym blogu. Jest INACZEJ!
Planuję zmienić wygląd, ponieważ lato odeszło na dobre, a palmy jak były tak są.

DZISIEJSZY POST BĘDZIE O SPRAWACH ORGANIZACYJNYCH BLOGA.


Cóż, wymienię kilka rzeczy, które CHCIAŁABYM ZMIENIĆ:



*nagłówek
*

Robiony tak bardzo szybko. Ponieważ mam lepszy program (dla ciekawskich: Adobe Photoshop CS3), chcę udoskonalić tę rzecz JESZCZE BARDZIEJ (pokrótce: zmienić na lepsze).

*wygląd: tło, kod html etc.*

Tu już będą schody, ale postaram się wymyślić coś bardziej kreatywnego.



*dodawanie postów*


Połowa czekała na ten podpunkt. Postaram
się częściej dodawać tworzywo fanfickowe. Pamiętajcie, że jestem tylko człowiekiem, nie robotem! :) To oznacza, że nie mogę wgapiać się w Worda dzień i noc!


*wygląd postów*


Czyli: Moje posty będą stopniowo zmieniać swój wygląd. Chodzi tu o treść, nie tło.


*sprawa dodatków*
 
Więcej czy mniej? Wcale czy tysiąc dwieście?


*dodać kategorie?*


*czy odpowiada Wam czcionka czytanego tekstu?*


Mówcie, śmiało! Jestem otwarta na jakiekolwiek inne propozycje
dotyczące tego bloga!


Inna Propozycja
= komentarz pod tym postem.


Wiktoryna


4 komentarze:

  1. Nagłówek masz bardzo ładny i pomysłowy ;) Czcionka też może być, a kolor jest dobry (byle nie jakieś gryzące się xD widgety... tekst jest, więc one są tylko dodatkiem ;) Posty - mam nadzieję, że zmieniać to się będą tylko na lepsze ;D i jeszcze do nich dodam, że lepiej jak będziesz dodawać kilka krótszych postów często, niż jeden długi ;) życzę weny i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sobie zdałam sprawe, że mam jeszcze jedną propozycję:
      Prosze, wyłącz ten weryfikator do dodawania komentarzy...to "udowodnij, że nie jesteś automatem"
      (Tak skoro o robotach mowa.... xD)

      Usuń
    2. Dzisiaj troszkę jak Kowalszczak:
      1. Dziękuję, ale spróbuję go jakoś poprawić (moim zdaniem nie jest estetyczny, moje gadanie)
      2. Na żadnym blogu tekst pisany nie został zmieniony z czarnego gotyckiego na jakiś gryzącopodobny.
      3. Ja również mam cichą nadzieję :)
      4. A z tym to się zgodzę. Nie wiem, po co piszę dłuuuugie posty, jeżeli fabułka może zmieścić się na minimum trzy strony! (logika Wiktorii)

      Usuń

Miły komentarz motywacją do pracy!